Zakopiańska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Zakopanem poszukuje kandydata/kandydatki na stanowisko: Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Zakopane, ul. Ks. J. Stolarczyka 8.
Opis stanowiska:
Wymagania:
Oferujemy:
Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres Spółdzielni: ulica Ks. J. Stolarczyka 8 34-500 Zakopane lub za pomocą poczty elektronicznej biuro.zsm@gmail.com do dnia 10.03.2025r.
W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Pracownik Sekretariatu – Aplikacja”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
W przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach do pracy w spółdzielni proszę o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez spółdzielnię przez okres najbliższych 6 miesięcy.”
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w ZSM w Zakopanem
1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zakopiańska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Zakopanem, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Prezes Zakopiańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Zakopanem.
2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem Zakopiańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Zakopanem, ul. Stolarczyka 8, 34-500 Zakopane ( z dopiskiem IOD)
3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Zakopiańska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Zakopanem będzie przetwarzała Państwa dane osobowe także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi spółdzielnia zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.
5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez 6 miesięcy.
6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- usunięcia danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy* jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
*„Art. 221§ 1. Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania
danych osobowych obejmujących:
1) imię (imiona) i nazwisko;
2) datę urodzenia;
3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę;
4) wykształcenie;
5) kwalifikacje zawodowe”
6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”