Walne Zgromadzenie Członków Zakopiańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej 18 maja 2017 roku
Zarząd Zakopiańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Zakopanem zgodnie art. 83 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w zwiazku z art. 39 § 3 Ustawy „Prawo Spółdzielcze” /tekst jednolity Dz.U.Nr 188 poz. 1848 z 2003r. z późniejszymi zmianami/ oraz § 78 Statutu Spółdzielni uprzejmie zawiadamia,
że dnia 10.06.2017r. /sobota/ o godz. 10:00 w sali konferencyjnej Domu Wczasowego „Hyrny” ul. Piłsudskiego 20 w Zakopanem zwołuje:
WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW
ZAKOPIAŃSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W ZAKOPANEM
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie zebrania oraz stwierdzenie prawidłowości zwołania.
- Wybór Prezydium Zebrania.
- Przyjęcie porządku Obrad Zebrania.
- Przyjęcie Regulaminu Obrad Zebrania i podjęcie uchwały.
- Wybór Komisji:
- mandatowo-skrutacyjnej,
- uchwał i wniosków.
- Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 11.06.2016r.
- Wystąpienie zaproszonych gości.
- Sprawozdane Komisji Mandatowo - Skrutacyjnej.
- Sprawozdanie z wykonania uchwał i wniosków podjętych na Walnym Zgromadzeniu w roku 2016r.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania.
- Zapoznanie członków z wnioskami polustracyjnymi z lustracji pełnej za okres 01.01.2013 – 31.12.2015 przeprowadzonej przez Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych RP w Warszawie.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia oceny polustracyjnej działalności Spółdzielni.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni za okres sprawozdawczy.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Zarządu za 2016r.
- Sprawozdanie z działalności gospodarczo - finansowej Spółdzielni za rok 2016 oraz przedłożenie informacji biegłej rewident ze sprawdzenia sprawozdania finansowego oraz przyjęcie wyniku finansowego Spółdzielni za 2016r.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie:
- zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2016,
- rozliczenia wyniku finansowego za 2016r.
- Sprawozdanie Rady Nadzorczej za okres 12.06.2016r. - 09.06.2017r. wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni za okres 01.01.2016 - 31.12.2016.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie:
- zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za okres 12.06.2016r.-09.06.2017r,
- absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni - w głosowaniu tajnym
- Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 21.04.2017 roku, w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych oznaczonych jako dz. ewid. 650/6, 650/7, 650/8 obr. 6 w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej.
- dyskusja i podjęcie uchwały:
- w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych oznaczonych jako dz. ewid., 650/7, 650/8 obr. 6 w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej,
- w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej oznaczonej jako dz. ewid. 650/6, obr. 6 w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej.
- Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 21.04.2017 roku, w sprawie zbycia kiosku handlowo usługowego wraz z nieruchomością gruntową oznaczoną jako dz. ewid. 976/9 obr. 5 w Zakopanem przy ul. Piaseckiego.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie zbycia kiosku handlowo usługowego wraz z nieruchomością gruntową oznaczoną jako dz. ewid. 976/9 obr. 5 w Zakopanem przy ul. Piaseckiego.
- Wybór delegata Spółdzielni na Zjazd Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP i podjęcie stosownej uchwały.
- Przyjęcie sprawozdania Komisji Uchwał i Wniosków.
- Wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.
Równocześnie informujemy, że materiały sprawozdawcze objęte porządkiem obrad będą wyłożone
CZŁONKOM SPÓŁDZIELNI do wglądu od dnia 19.05.2017 r.
w biurze Spółdzielni przy ul. Ks. J. Stolarczyka 8 /pokój nr 1/.
Wykaz materiałów do wglądu:
- Protokół Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 11.06.2016 r.
- Projekt regulaminu obrad Walnego Zgromadzenia.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni.
- Sprawozdanie finansowe Spółdzielni, wraz z częścią opisową z działalności finansowo-gospodarczej Spółdzielni i analiza sytuacji finansowej Spółdzielni.
- Informacja biegłego ze sprawdzenia sprawozdania finansowego za rok 2016r.
- Sprawozdanie Rady Nadzorczej za okres od 12.06.2016r. do 09.06.2017r.
- Sprawozdanie Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni z wykonania uchwał i wniosków z Walnego Zgromadzenia z roku 2016.
- Sprawozdanie z realizacji wniosków z przeprowadzonej lustracji.
- Wniosek Zarządu w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych przy ulicy Gimnazjalna.
- Wniosek Zarządu w sprawie zbycia kiosku handlowo usługowego wraz z nieruchomością gruntową przy ul. Piaseckiego.
- Statut Spółdzielni, regulaminy wewnątrzspółdzielcze.
POUCZENIE: Wnioski dotyczące zmiany porządku obrad winny być składane zgodnie z § 79 ust. 3 Statutu Spółdzielni co najmniej na 15 dni przed terminem zebrania, tj. do dnia 26.05.2017r. w sekretariacie biura Spółdzielni przy ul. Ks. J. Stolarczyka 8.
INFORMACJA: WYMAGANY DOKUMENT TOŻSAMOŚCI.
powrót