18 20 665 68 •

Walne Zgromadzenie Członków Zakopiańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej 18 maja 2017 roku

Zarząd  Zakopiańskiej  Spółdzielni  Mieszkaniowej  w  Zakopanem zgodnie art. 83 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w zwiazku z art. 39 § 3 Ustawy „Prawo Spółdzielcze” /tekst  jednolity  Dz.U.Nr 188 poz. 1848 z 2003r. z późniejszymi zmianami/ oraz § 78 Statutu Spółdzielni uprzejmie  zawiadamia, 

że dnia 10.06.2017r.  /sobota/  o godz. 10:00  w sali konferencyjnej Domu Wczasowego  „Hyrny” ul. Piłsudskiego 20 w Zakopanem zwołuje: 

WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW

ZAKOPIAŃSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W ZAKOPANEM

 

z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie zebrania oraz stwierdzenie prawidłowości zwołania.
  2. Wybór Prezydium Zebrania.
  3. Przyjęcie porządku Obrad Zebrania.
  4. Przyjęcie Regulaminu Obrad Zebrania i podjęcie uchwały.
  5. Wybór Komisji:       
  1. Przyjęcie protokołu z Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 11.06.2016r.
  2. Wystąpienie zaproszonych gości.
  3. Sprawozdane Komisji Mandatowo - Skrutacyjnej.
  4. Sprawozdanie z wykonania uchwał i wniosków podjętych na Walnym Zgromadzeniu w roku 2016r.
  1. Zapoznanie członków z wnioskami polustracyjnymi z lustracji pełnej za okres 01.01.2013 – 31.12.2015 przeprowadzonej przez Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych RP w Warszawie.
  1. Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni  za okres  sprawozdawczy.
  1. Sprawozdanie z działalności gospodarczo - finansowej Spółdzielni za rok 2016 oraz przedłożenie informacji biegłej rewident ze sprawdzenia sprawozdania finansowego oraz przyjęcie wyniku finansowego Spółdzielni za 2016r.
  1. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2016,
  2. rozliczenia wyniku finansowego za 2016r.
  1. Sprawozdanie Rady Nadzorczej za okres 12.06.2016r. - 09.06.2017r. wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni za okres 01.01.2016 - 31.12.2016.
  1. zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za okres 12.06.2016r.-09.06.2017r,
  2. absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni - w głosowaniu tajnym
  1. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 21.04.2017 roku, w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych oznaczonych jako dz. ewid. 650/6, 650/7, 650/8  obr. 6 w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej.
  1. w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych oznaczonych jako dz. ewid., 650/7, 650/8  obr. 6 w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej,
  2. w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej oznaczonej jako dz. ewid. 650/6, obr. 6 w Zakopanem przy ul. Gimnazjalnej.
  1. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 21.04.2017 roku, w sprawie zbycia kiosku handlowo usługowego wraz z nieruchomością gruntową oznaczoną jako dz. ewid. 976/9  obr. 5 w Zakopanem przy ul. Piaseckiego.
  1. Wybór delegata Spółdzielni na Zjazd Związku Rewizyjnego Spółdzielni Mieszkaniowych RP i podjęcie stosownej uchwały.
  2. Przyjęcie sprawozdania Komisji Uchwał i Wniosków.
  3. Wolne wnioski.
  4. Zakończenie obrad.

Równocześnie informujemy, że materiały sprawozdawcze objęte porządkiem obrad będą wyłożone

CZŁONKOM SPÓŁDZIELNI do wglądu od dnia 19.05.2017 r.

w biurze Spółdzielni  przy ul. Ks. J. Stolarczyka 8 /pokój nr 1/.

Wykaz materiałów do wglądu:

  1. Protokół Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 11.06.2016 r.
  2. Projekt regulaminu obrad Walnego Zgromadzenia.
  3. Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni.
  4. Sprawozdanie finansowe Spółdzielni, wraz z częścią opisową z działalności finansowo-gospodarczej Spółdzielni i analiza sytuacji finansowej Spółdzielni.
  5. Informacja biegłego ze sprawdzenia sprawozdania finansowego za rok 2016r.
  6. Sprawozdanie Rady Nadzorczej za okres od 12.06.2016r. do 09.06.2017r.
  7. Sprawozdanie Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni z wykonania uchwał i wniosków z Walnego Zgromadzenia z roku 2016.
  8. Sprawozdanie z realizacji wniosków z przeprowadzonej lustracji.
  9. Wniosek Zarządu w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych przy ulicy Gimnazjalna.
  10. Wniosek Zarządu w sprawie zbycia kiosku handlowo usługowego wraz z nieruchomością gruntową przy ul. Piaseckiego.
  11. Statut Spółdzielni, regulaminy wewnątrzspółdzielcze.

POUCZENIE:               Wnioski  dotyczące  zmiany  porządku  obrad  winny  być  składane zgodnie z § 79 ust. 3 Statutu Spółdzielni co najmniej na 15 dni przed terminem zebrania, tj. do dnia 26.05.2017r. w sekretariacie biura Spółdzielni przy ul. Ks. J. Stolarczyka 8.

INFORMACJA: WYMAGANY DOKUMENT TOŻSAMOŚCI.

 


powrót