Zarząd Zakopiańskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Zakopanem zgodnie art. 83 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych w związku z art. 39 § 3 Ustawy „Prawo Spółdzielcze” /tekst jednolity Dz.U.Nr 188 poz. 1848 z 2003r. z późniejszymi zmianami/ oraz § 41 ust.1 Statutu Spółdzielni uprzejmie z a w i a d a m i a,
że dnia 02.06.2018r. /sobota/ o godz. 1000 w sali konferencyjnej Domu Wczasowego „Hyrny” ul. Piłsudskiego 20; 34–500 Zakopane z w o ł u j e :
WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW
ZAKOPIAŃSKIEJ SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ W ZAKOPANEM
z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie zebrania oraz stwierdzenie prawidłowości zwołania.
2. Odczytanie listy pisemnych pełnomocnictw udzielonych przez członków spółdzielni do uczestnictwa w Walnym Zgromadzeniu.
3. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia Członków.
4. Przyjęcie porządku Obrad Walnego Zgromadzenia Członków.
5. Przyjęcie Regulaminu Obrad Walnego Zgromadzenia Członków i podjęcie uchwały.
6. Wybór Komisji: - mandatowo-skrutacyjnej,
- wyborczej,
- uchwał i wniosków.
7. Przyjęcie protokołów z Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 10.06.2017r oraz 23.03.2018r.
8. Wystąpienie zaproszonych gości.
9. Sprawozdane Komisji Mandatowo - Skrutacyjnej.
10. Sprawozdanie z wykonania uchwał i wniosków podjętych na Walnym Zgromadzeniu w 2017r.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania.
11. Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni za okres sprawozdawczy.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania Zarządu za 2017r.
12. Sprawozdanie z działalności gospodarczo - finansowej Spółdzielni za rok 2017 oraz przedłożenie informacji biegłej rewident ze sprawdzenia sprawozdania finansowego oraz przyjęcie wyniku finansowego Spółdzielni za 2017r.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie:
a. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za rok 2017,
b. rozliczenia wyniku finansowego za 2017r.
13. Sprawozdanie Rady Nadzorczej za okres 11.06.2017r. - 01.06.2018r. wraz z wnioskiem w sprawie absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni za okres 01.01.2017r. - 31.12.2017r.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie:
a. zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej za okres 11.06.2017r.-01.06.2017r.
b. absolutorium dla członków Zarządu Spółdzielni - w głosowaniu tajnym.
14. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 26.04.2018r. w sprawie zmiany w Regulaminie Rady Nadzorczej.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie zmiany w Regulaminie Rady Nadzorczej.
15. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 26.04.2018r. w sprawie ustalenia ilości członków w Radzie Nadzorczej Spółdzielni.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie ustalenia ilości członków w Radzie Nadzorczej Spółdzielni.
16. Przeprowadzenie wyborów na członków Rady Nadzorczej Spółdzielni:
a przedstawienie listy kandydatów do Rady Nadzorczej przez komisję wyborczą,
b przeprowadzenie wyborów w głosowaniu tajnym,
c przedłożenie protokołu komisji mandatowo-skrutacyjnej z wynikami wyborów,
d podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Rady Nadzorczej i ogłoszenie jej składu.
17. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 26.04.2018r. w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej dz. ewid. 938/4 obr. 8 w Zakopanem os. Kasprusie.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych dz. ewid. 938/4 obr. 8 w Zakopanem os. Kasprusie.
18. Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółdzielni z dnia 26.04.2018r., w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej dz. ewid. 293/1 obr. 5 w Zakopanem przy ul. Piaseckiego.
- dyskusja i podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowych dz. ewid. 293/1 obr. 5 w Zakopanem przy ul. Piaseckiego.
19. Przyjęcie sprawozdania Komisji Uchwał i Wniosków.
20. Wolne wnioski.
21. Zakończenie obrad.
Równocześnie informujemy, że materiały będą wyłożone CZŁONKOM SPÓŁDZIELNI
do wglądu od dnia 11.05.2018r. w biurze Spółdzielni przy ul. Ks. J. Stolarczyka 8 /pokój nr 1/
Wykaz materiałów do wglądu:
1. Protokół Walnego Zgromadzenia Członków z dnia 10.06.2017 r. i 23.03.2018r
2. Projekt regulaminu obrad Walnego Zgromadzenia.
3. Sprawozdanie z działalności Zarządu Spółdzielni.
4. Sprawozdanie finansowe Spółdzielni wraz z częścią opisową z działalności finansowo-gospodarczej Spółdzielni i analiza sytuacji finansowej Spółdzielni.
5. Informacja biegłego ze sprawdzenia sprawozdania finansowego za rok 2017r.
6. Sprawozdanie Rady Nadzorczej za okres od 11.06.2017r. do 01.06.2018r.
7. Sprawozdanie Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni z wykonania uchwał i wniosków z Walnego Zgromadzenia z roku 2017.
8. Wniosek Zarządu w sprawie zmiany w Regulaminie Rady Nadzorczej.
9. Wniosek dot. ilości członków Rady Nadzorczej Spółdzielni.
10. Wniosek Zarządu w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej os. Kasprusie.
11. Wniosek Zarządu w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej przy ul. Piaseckiego.
12. Statut Spółdzielni.
POUCZENIE:
* Wnioski dotyczące zmiany do porządku obrad poparte przez co najmniej 10 członków winny być składane zgodnie z § 43 ust. 2 Statutu Spółdzielni co najmniej na 15 dni przed terminem zebrania tj. do dnia 17.05.2018r. w sekretariacie biura Spółdzielni przy ul. Ks. J. Stolarczyka 8.
* Zgodnie z ustawą o spółdzielniach mieszkaniowych w brzmieniu obowiązującym od dnia 09.09.2017r. /art.83 ust.11/, członek Spółdzielni może uczestniczyć w Walnym Zgromadzeniu osobiście albo przez pełnomocnika. Pełnomocnik nie może zastępować więcej niż jednego członka. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie pod rygorem nieważności.
/wzór pełnomocnictwa na stronie internetowej lub w biurze Spółdzielni/.
UWAGA
Do pktu 16 Wnioski poparte co najmniej 20 podpisami członków Spółdzielni w sprawie zgłoszenia kandydatów na członków Rady Nadzorczej Spółdzielni, zgodnie z § 55 ust. 2 Statutu Spółdzielni należy składać na dziennik podawczy Spółdzielni najpóźniej 3 dni przed terminem Walnego Zgromadzenia tj. do dnia 29.05.2018r. Wzór wniosku na stronie internetowej lub w biurze Spółdzielni.
INFORMACJA: WYMAGANY DOKUMENT TOŻSAMOŚCI.